Stránky

úterý 24. června 2014

Jahůdková oslava


V pátek jsme s kamarádkami vyrazily na samosběr jahod do blízkého Holešova. Jahody skákaly do košíků samy, během hodiny jsme jich měly nasbíráno pěkných pár kilo. Víkend jsem strávila v jahodovém opojení, vlastně si nepamatuji, že bych jedla něco jiného, než nějakou jahodovou dobrůtku. 


Jediné, co bude mít delší trvání a potěší hlavně v nevlídné zimě, je jahůdkový džem s vanilkou. Konečně jsem dostala příležitost vyzkoušet nové stylové zavařovačky a nejraději bych jich měla plnou spíž... i když já vlastně žádnou spíž v mém malém bytě nemám :) 


Náramně mě potěšilo, že kamarádka termínově velmi vhodně naplánovala narozeninovou oslavu pro dceru, takže hlavní téma dobrot bylo tentokrát jasné. Jahody a čokoláda – takové kombinaci určitě holky neodolají :)



Přichystala jsem čokoládové cupcakes s kousky jahůdek, zdobené čoko ganache a marcipánovými drobnostmi (papírové visačky určené pro volné nekomerční užití jsem našla zde),... 




... cake pops, tedy dětmi zbožňovaná dortíková lízátka,...


... jahůdkový mousse...


... a linecká kolečka plněná čerstvě připraveným jahůdkovým džemem. Neměla jsem vhodnou vykrajovačku na jahodu, takže jsem vystřihla proužek z hliníkového tácku pro jednorázovou potřebu a vytvarovala tak vhodné vykrajovátko. Kouskem marcipánu jsem následně vytvořila zbytek jahody a přilepila k sušence pomocí kukuřičného sirupu.



Zase jsem dostala příležitost dokonale se vyřádit, takže jsem moc spokojená :) Dětské oslavy jsou prostě na pečení a zdobení nejzábavnější.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...