Stránky

čtvrtek 3. července 2014

Dortík a milovaná Paříž


Minidortík s nádechem vintage stylu jsem upekla pro milou kolegyni k dnešním narozeninám. Minulý rok jsme spolu strávily několik krásných májových dní v Paříži a letos se tam opět chystáme. Nemůžu se dočkat, Paříž jsem si naprosto zamilovala. Poprvé jsem zde ochutnala makronky a pak si nedala pokoj, dokud jsem se je nenaučila péct. Mám pocit, že se mi podařilo mé okolí unavit neustálým básněním o makronkách a všemi více, či méně úspěšnými pokusy.

Už se těším, jak zase budu obdivovat cukrárny plné skvělých dobrot a úchvatných barevných věží z makronek. Chci se jen zastavit a snít o tom, že třeba … jednou … bych také mohla mít útulnou francouzskou cukrárnu.


Trochu jsem váhala nad nápadem obdarovat kolegyňku dortem, protože má ohromně šikovnou dceru, která ráda peče a je to tedy jako nošení dříví do lesa. Tak snad mi tento pididort pro maminku odpustí :) Moc jsme si pochutnali i na jejích čokoládových muffinech a dortíku, škoda jen, že jsem je zapomněla vyfotit.



A ještě jeden drobný dárek :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...